نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
رونالدو و پیانیچ به مشکل خورده اند ؟

رونالدو و پیانیچ به مشکل خورده اند ؟

میرالم پیانیچ و یووه بیش از هر لحظه دیگر از یکدیگر دور شدند، این تنها یک فاصله جغرافیایی نیست، هافبک بوسنیایی یووه که هفته گذشته برای دیدار با خانواده راهی لوکزامبورگ شد و برای خارج شدن از قرنطینه نیز مورد انتقاد قرار گرفته می تواند در استانه خروج از درب باشگاه قرارگرفته باشد.

 

به نظر میرسد که این هافبک بازیساز و مقتدر سال های گذشته یووه دیگر در ترکیب و سیستم یووه جای گذشته و همیشگی خود را ندارد و یا در اینده حتی در صورت ماندن دریووه از این جایگاه برخوردار نباشد. هر چند که هنوز در سیستم ساری او نقش مهمی ایفا می کند اما از کارایی او به طرز عجیبی کاسته شده و چهره او نیز شادابی و رضایت گذشته را ندارد.

 

اما این مسئله نمی تواند دلیل اصلی احتمال جدایی او باشد، ترک ایتالیا به این شکل چندان مورد پذیرش مسولین باشگاه یووه و حتی هواداران این تیم نیست. بازیکنانی بدون توجه به نتیجه منفی تست شان و بدون اینکه قانون قرنطینه خانگی را رعایت کنند ایتالیا را ترک کردند و در این شرایط هر اقدامی خارج از اصول تایید شده می تواند عواقبی به همراه داشته باشد و شاید سران یووه تصمیم گرفته باشند بازیکنانی که بی توجه به این مسائل ایتالیا را ترک کردند را از ترکیب تیم شان نیز کنار گذارند.

 

البته از سوی دیگر گفته میشود بازیکنانی نظیر ایگوایین، خدیرا و پیانیچ دست به این اقدام زدند که می دانستند فصل آینده جایی در یووه ندارند و از این فرصت استفاده کردند تا راه اینده شان را خود و بدون محدودیت های باشگاه انتخاب کنند زیرا امکان دارد از باشگاه اخراج شوند.

 

در این میان همچنان به اختلاف احتمالی رونالدو و پیانیچ نیز اشاره شده و گفته شده او و کریس نمی توانند در یک تیم بازی کنند و از سوی دیگر برخی رسانه ها نیز این اقدام هافبک بوسنیایی را حتی برای توقف چند روزه در فرانسه تاکیدی بر علاقه او به ترک یووه و پیوستن اش به پاری سن ژرمن می دانند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: